Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

bana bak timsah yine av mı arıyorsun bu sefer o eti yiyeme din muratın eti sana biraz sert geldi muratın dediği gibi zogayı çok fena
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 48      

  1. Misafir Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Thumbs up Cevap: Büşra ismi ile ilgili akrostiş şiir

    Sponsorlu Bağlantılar




    bana bak timsah yine av mı arıyorsun bu sefer o eti yiyemedin muratın eti sana biraz sert geldi muratın dediği gibi zogayı çok fena yuttun şimdi gelelim sana evet ben rıdvan sende yasemin seninle ben değil murat ilgilenecek ben senin gibi bir hastayla uğraşamam muratın senin görülecek çok tatlı hesabı var sende eminim ki çok beğenecek sin . Artık büşra belgin olayından çık oyun bitti sazan balığı yakalandı şimdi gerçek adını kullan boş ver 1968 doğumlu olman bir şey ifade etmiyor hiç düşündün mü neden insanlar bende kaçıyor diye ama sende o düşünecek beyin varmı sana ben defalarca söyledim sabriye hanımın yani annenin dedikleri zaman içinde hepsi çıktı şimdi sana soruyorum iki ablan seni ret etti neden ret etti bunun cevabı sabriye hanımda çevrende bir tek insan kalmadı . bak yasemin benden geçmişin intikamını almaya çalışma hatırlarmısın 8 aylık o çocuğu bırakıp yıllar önce bana kaçmıştın ne oldu istediğini benden alamadın ve hala intikam almaya devam ediyorsun ama karşında muratı bulacaksın beni değil kaç yaşında hala 17 yaşındaki kızlar gibi kendini eğlendiriyorsun büşra ve belgin olayında yüzde 80 murat ilgilendi ama sonunda zogayı gırtlana kadar yuttun

    Paylaş Facebook Twitter Google

  2. Misafir Üye

    dedeler siz ne biçim dedelersiniz yahu dünden berri gül gül öldüm ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN söylediklerinizin bir kelimesini bile anlamadım yasemin de yasemin kim bu yasemin ya çok merak ettim sizi böyle deli ettiğine göre valla çok komiksiniz benden bir torun tavsiyesi kendinizi buralarda rezil etmiyin bir ayağınız çukurda böyle şeylerle uğraşacağınıza iyilik yapın iyilik yapın ki öbür tarafta mükafatını alabilesiniz okuduğum( KURAN-I KERİMİN ) üzerine yemin ederim ki ben yasemin falan değilim belgininde yasemin denen kadın olduğunu düşünmüyorum ısrar ediyorum yasemin kimse gidin derdinizi onunla çözün buralara saçma sapan yazılar yazmayın belkide kadının günahını alıyorsunuz o yüzden size tavsiyem gidin ve kadından helallik isteyin eyvallah yok ben illada buraya yazacağım diyorsanız ne diyeyim ALLAH SİZİ BAĞIŞLASIN


  3. Misafir Üye

    sahtekar artık bırak kızlık ayaklarını bomba patladı yine kaybettin ne zaman kazanacaksın ömrün hep kaybetmekle geçiyor kardeşlerin seni hepsi ret etti sabriye hanım yıllar önce ret etti bir oğlun bir kocan murat bu işin üzerine kesin gidicek şunu bilki o insan seni tek celsede atar çünkü şahitler çok küvetli sende biliyorsun kimler olduğunu başta muratın kızı benim dükkanda ki olay yani sen benim dükkanımdayken olay oldu en büyük şahit o olacak tabiki nazmi fikret ve mustafa yemin ediyorum işin çok zor şunuda söyleyim TC KİMLİĞİMİ ÇALDIĞIN GÜN BİR KAÇ GÜN SONRA BİLDİRDİM BUNUDA BİLMİŞ HAYATTA EN BÜYÜK YÜZ KIZARTICI SUÇ HIRSIZLIK BUNLAR SENDE MEVCUT MURATLA YOLUN BAŞINDASIN HAYIRLISI OLSUN YASEMİN


  4. Misafir Üye

    büşracığım merhaba ben belgin teşekkürün için yazıyorum canım ne demek rica ederim sana ayrı isim bana ayrı isim kullanan insanı merak ettim ve araştırdım sadece gerçi iyide oldu fakat bu kişi bizim ikimizi de aynı kişi sanıyor canım benim okulum var bu sene üniversite sınavlarına hazırlanıyorum seninde okuluna devam etmeni isterim ..bu tür kişilerden uzak duralım en iyisi ismini bile sana yazarken anmak istemiyorum seni tanıdığım için çok mutluyum keşke seninle sanalda değilde gerçekten arkadaşım olmanı çok isterdim sevgiler büşra...


  5. Misafir Üye

    sen bizlere EL FATİHA diyene kadar sana senin bana söylediği bir şeyi hatırlatayım bir gün ben bu adamı gıdım gıdım zehirlesem bu adamdan kurtulsam diyen bana sendin bende sana kesinlikle böyle bir şey yapma bedelini çok ağır ödersin dedim sen buna karşılık bana zaten babasıda anneside aynı hastalıktan öldü bu adam fazla yaşamaz evet bu sözler sana ait YASEMİN BUNLARI YAZMAMIN SEBEBİ DELİR OLARAK BURDA KALMASI MURAT İSTEDİĞİ İÇİN BEN YAZDIM SEN YEMİN EDİYORUM HASTASIN BİTMİŞİN İNTİKALARA OYNUYORSUN SANA BİR ŞEY HATIRLATMAK İSTİYORUM yıllar önce bana bu adam bende ( bunu istiyor ) dedin ben hayretler içinde kaldım inanmadım inanmadığımda ortaya çıktı sen çok telikelisin ve iğrençsin senin hakkından murat gelecek olayların içinde ( gönülün ) adı geçecek muammer bu ismi bilmesi lazım gönül dürüst bir bayan ona asla zarar gemiyecek . YASEMİN


  6. Misafir Üye

    Yasemin eğer kendine güveniyorsan bak benim Facebook var bak el fatiha kime denmiş orda gör . Akrostiş şiir Forum Lord ABE KAYNANA HER KESİN OKUMASINI İSTERİM YASEMİN AKSUYU ORDA GÖRÜRSÜNÜZ
    Şimdi sana soruyorum ablanın kocasınla yani nurhayatın kocasıyla ilişki yıllar önce yaşadın mı bende o ölen eniştene dua ediyorum bu yüzden ablan seni yıllar önce RET ETTİ BUNUMU İSTEDİN BENDEN ALLAHTAN SABRİYE HANIM VARDI O YILLARDA BU DÜNYADA SENİN YERİN YOK ÇOK ŞEYLER VAR MURAT SANA BUNLARIN HEPSİNİ YAZICAK VE MUAMMERLE TELEFON GÖRÜŞMESİ YAPACAK ( SAYGISIZ )


  7. Misafir Üye

    nerdesiniz buşralar belginler yaseminler ayılar gibi kış uykusunamı yattınız neyse kış uykusu bittiği zaman çıkarsınız .


  8. Misafir Üye

    yasemin ne kadar kötü duruma düştüğünün biliyorsun şunu bilki muratın elinde o cep numarası var ALLAH YARDIMCIN OLSUN SAKIN BENİ BU İŞTE SORUMLU TUTMA BENİM O NUMARAYLA HİÇ İŞİM YOK VE OLMAZDA


  9. Misafir Üye

    özledim sizleri nerdesiniz neydi o günler değil mi ,,,,


  10. Misafir Üye

    hadi çıkın ortaya ne güzel paslaşıyorduk vakit geçiyorduk şimdi ben kimleri bulucam yapmayın büşra belgin yasemin hadi yaaaaaaaaaaaaaa


  11. Cafer erol

    en güzel paylasım bu kıtalar birbiriyle çok uyumlu tebrikler


  12. Misafir Üye

    Sen beni hiç sevmemişin ki sever gibi yaptın senin kalbin yol geçen hanı gibi her önüne gelene aşmışın yasemin bu yüzden ben senin o sahte sevgine inanmadım sende bunun farkındaydın ,,,,


 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri