Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Çocuğunuzun Sağlık lı Beslenmesi çocuk larda beslenmenin önemi - cocukların dengeli beslenmesi - çocuğunuz sağlık lı besleniyormu - sağlık lı beslenme testi Aşağıdaki noktaları göz

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Çocuğunuzun Sağlıklı Beslenmesi

    Sponsorlu Bağlantılar




    Çocuğunuzun Sağlıklı Beslenmesi

    çocuklarda beslenmenin önemi - cocukların dengeli beslenmesi - çocuğunuz sağlıklı besleniyormu - sağlıklı beslenme testi
    Aşağıdaki noktaları göz önünde bulundurarak, çocuğunuzun her gün aşağıda önerilen şekilde beslenip beslenmediğini kontrol edin. Aşağıdaki ölçümleme bir günlük beslenme sistemine dayanmaktadır. Dolayısıyla toplamanız veya çıkarmanız gereken puanları ve sonuçta yapacağınız puanlamayı her gün yeniden hazırlamalısınız.

    Çocuğunuzun tükettiği her taze meyve (meyve suyu) ve sebze porsiyonu için 2 puan ekleyin.

    ■ Çiğ olarak yenilen sebzeler için fazladan 1 puan yazın.

    ■ Buğday, yulaf ya da kepekli ekmek için, esmer makarna için, esmer pirinç □ için, yulaf, mısır, mercimek, arpa, çavdar içeren yiyecekler için, şekersiz müsli için ve patates için 2 puan ekleyin.

    ■ Kaliteli protein tüketimi için 2 puan ekleyin. Kaliteli protein balık, dana eti, D tavuk, hindi eti, peynir, yoğurt, fındık ve şekersiz fındık ezmesinden sağlanır. içilen her bir bardak su için 1 puan ekleyin.

    Beyaz ekmek, beyaz pirinçten yapılmış pilav ve beyaz undan yapılmış
    makarna için 0 puan yazın.

    İşlenmiş gıda maddeleri için toplamdan 2 puan düşün. İşlenmiş et, işlenmiş peynir, marketten aldığınız kurabiye ve kraker gibi unlu mamuller bu gruba girmektedir.

    Kızartılmış olan ya da ısıtılarak yenmeye hazır olan yemeklerin her biri için 2 puan çıkarın.

    French fries adı verilen kızartmalar, patates cipsi, diğer aşırı tuzlu abur cuburlar, çikolata parçacıklı ve şekerlendirilmiş müsliler, çikolatalar, şekerlemeler ve süt içermeyen buzlu dondurmalar için 2′şer puan çıkarın.
    Tatlandırıcılarla şekerlendirilmiş reçel, meyveli jöle, toz halinde satılan çorba ya da hazır çorba için 2 puan çıkarın.

    Gazlı içecekler, suni meyveli içecekler, toz halinde satılan içecekler ve şuruplar için 2′şer puan çıkarın.

    Sonucu nasıl değerlendirebiliriz?

    40′m üstü: Mükemmel bir beslenme tarzı. Tüketilen yiyecekler dengeli ve sağlıklı.

    30-40 arası: Oldukça iyi bir beslenme tarzı. Beslenmenizi daha sağlıklı bir dengeye oturtmak için yapabileceğiniz alternatif planlara bakın.

    20-30 arası: Yardıma ihtiyacınız var. Çocuğunuz temel besin değerlerinden yoksun kalıyor olabilir. Meyve, sebze, protein ve rafine olmayan karbonhidratları içeren bir beslenme sistemi oluşturmaya çalışın. Saydığımız besin türlerini tüketmeye çalışırsanız, sağlıksız besinlerle sağlıklı besinleri güzel bir dengeye oturtabilirsiniz.

    10-20 arası: Kötü bir beslenme tarzı. Çocuğunuzun gelişimi ve büyümesi için gerekli olan temel gıda maddelerinin beslenme programınıza dahil olabilmesi için köklü değişiklikler yapmanız gerekmekte.

    10′dan az: Çok sağlıksız ve çok kötü bir beslenme tarzı. Ortadaki dengesizliği gidermek için birtakım değişiklikler yapma yoluna gitmezseniz, çocuğunuz çok ciddi sağlık sorunları yaşayacaktır.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Sağlıklı Olabilmemiz İçin Organlarımızın Da Sağlıklı Olması Gerekir Mi Neden
  3. Sağlıklı birey, sağlıklı toplum kavramından ne anlıyorsunuz
  4. Sağlıklı yaşam , sağlığı korumanın yolları, sağlıklı bir yaz
  5. Yeni konuşmaya başlayan çocuğunuzun dil gelişimi, Çocuğunuzun Dil Gelşimi İçin Yapmanız Ge
  6. Bebeğiniz ve Çocuğunuzun Gelişimi
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri