Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Çocuklar için en sağlık lı atıştırmalıklar Çocuklarınız için sağlık lı atıştırmalıklar hazırlamak çok fazla zamanınızı almaz. Hızlı bir şekilde kısa zamanda çocuk larınız için sağlık

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Çocuklar için en sağlıklı atıştırmalıklar

    Sponsorlu Bağlantılar




    Çocuklar için en sağlıklı atıştırmalıklar


    Çocuklarınız için sağlıklı atıştırmalıklar hazırlamak çok fazla zamanınızı almaz. Hızlı bir şekilde kısa zamanda çocuklarınız için sağlıklı atıştırmalıklar hazırlamak ister misiniz?
    Mayo Clinic'te yer alan habere göre, bir şeyler atıştırma birçok çocuk için eğlencelidir. Besleyici atıştırmalıklar, çocuklara enerji ve önemli besinleri sağlamasının yanında çocuğunuzun gün boyunca açlığını bastırmasına yardım edebilir. Peki çocuğunuz için nasıl sağlıklı atıştırmalıklar hazırlarsınız?
    1. Abur cuburu evden uzak tutun: Eğer eve abur cubur almazsanız, çocuğunuz da şekerli, çikolatalı yiyecekler ya da cipsler için yaygara yapmaz. Kendiniz evde hazırlayacağınız sağlıklı atıştırmalıklar ile güzel bir menü oluşturabilirsiniz.
    2. Tahıllı yiyeceklere yönelin: Tam tahıllı krakerler, bol lifli ve tam tahıllı gevrekler gibi tahıllı yiyecekler çocuğunuza enerji sağlar.
    3. Karıştırın ve uyum sağlayın: Küçük havuçları ya da diğer çiğ sebzeleri humus ya da yağsız salata sosuyla karıştırabilirsiniz. Yağsız yoğurdun için taze meyveler atabilirsiniz.
    4. Menüyü genişletin: Ananas, kızılcık, kırmızı veya sarı biber, mango ya da kavrulmuş soya fıstığı gibi sıra dışı gıdalarla atıştırmalıklarınızı çeşitlendirin.
    5. Kahvaltıyı deneyin: Yağda pişirilmiş yumurta ya da tam tahıllı tost gibi kahvaltılık yiyecekleri sağlıklı atıştırmalıklar olarak çocuklarınıza verebilirsiniz.
    6. Atıştırmalıkları tatlandırın: Çocuklar için hazırlanan sağlıklı atıştırmalıkların lezzetsiz olması gerekmiyor. Çocuğunuzun ağız tadını yerine getirmek için puding, donmuş yoğurt ya da meyveler verebilirsiniz. Süt, yoğurt ve taze meyvelerle içecekler hazırlayabilirsiniz.
    7. Eğlence katın: Peynir ya da tam tahıllı ekmek dilimlerini kurabiye kalıplarıyla keserek değişik şekiller yapabilirsiniz. Meyve kebabı yapın ya da çocuğunuza yemek çubuklarıyla dilimlenmiş meyveleri nasıl yiyebileceğini gösterin. Ayrıca farklı meyvelerle tabakta komik yüzler oluşturabilirsiniz.
    8. Serbestliğini destekleyin: Tezgahın üzerinde taze meyvelerle dolu bir kase bırakın. Çocuğunuzun kolayca ulaşabileceği bir rafa ya da dolaba az yağlı, tam tahıllı gevrekler, çeşitli meyveler yerleştirin.
    9. Aldığınız yiyeceklerin etiketlerine dikkat edin: Üzerinde yağsız ya da az yağlı yazan ürünler, kalori ve sodyum bakımından zengin olabiliyor. Aynı şekilde kolesterolsüz etiketi bulunan yiyeceklerde de bol miktarda yağ, doymuş yağ ve şeker bulunuyor. Bu nedenle yiyeceklerin içeriğindeki maddeleri iyice okuyun.
    10. Atıştırmalar için bir bölge oluşturun: Çocuğunuzun mutfak gibi belirli bir bölgede atıştırmasına izin verin. Televizyonunun karşısına oturan bir çocuk ne kadar yediğinin farkına varmaz ve çok kalori alır. Çocuğunuz dışarıda bir şeyler atıştıracaksa tel peynir, yoğurt tüpleri, tahıllı gofretler ile muz ya da diğer meyveleri verin.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Çocuklar için şirin kız gifleri, çocuklar için gifler
  3. Çocuklar için arka pilan resimler, çocuklar için manzara resimleri, harika avatar
  4. Sağlıklı beslenme ne demektir sağlıklı beslenme için nelere dikkat etmeliyiz
  5. Çocuklar için diyet,Şişman çocuklar için diyet listesi, Kilolu çocuklar için diyet
  6. Çocuklar için en zararlı yiyecekler, Çocuklar için en zararlı Besinler, Çocuklar için en t
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri