Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Telefon um sim lock hatasını veriyor nasil giderebilirim *? Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın Cam Nasıl Yapılır - Cam Hakkında Bilgiler - Erken Dönem Cam
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 1      

  1. Kayıtsız Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Telefonum sim lock hatasını veriyor nasil giderebilirim

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar




    1. Telefonum PIN/PIN2/PUK/PUK2 şifresi istiyor.

    Telefonunuz, yetkisiz kullanıma karşı koruma olarak bir veya daha fazla şifreyle donatılmıştır. PIN ve PUK şifreleri, telefonunuzda şebeke bağlantısı kurmada kullanılan küçük bir kart olan SIM kartı korumak için kullanılır.

    Çoğu zaman, operatörünüz veya servis sağlayıcınız, PIN ve PUK şifreleri konusunda en iyi yardım kaynaklarıdır.
    • En çok bilinen şifre, kullanım kılavuzundaki talimatlara göre kendi oluşturduğunuz, aktif ve etkisiz hale getirebileceğiniz PIN (Kişisel Tanım Numarası) kodudur.
    • PIN2 kodu, telefonunuzun belirli özellikleri için ikinci bir koruma katmanı olarak hareket eden bir PIN kodudur. PIN koduyla aynı şekilde çalışır. Daha fazla bilgiyi kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz. /li>
    • PIN kodu birden fazla yanlış girildiğinde, telefon PUK (Kişisel Blok Kaldırma Şifresi) kodu isteyebilir. PUK kodu, operatörünüz veya servis sağlayıcınız tarafından sağlanan 8 rakamlı bir şifredir.
    • PIN2 kodu birden fazla defa yanlış girildiği takdirde, telefonunuz PUK2 kodu isteyebilir.
    PIN ve/veya PUK kodlarınız hakkında yardım için operatörünüze veya servis sağlayıcınıza danışın. Servis sağlayıcınıza danışmış iseniz ve verilen kod çalışmazsa, operatörünüzden veya servis sağlayıcınızdan yeni bir SIM kartı almanız gerekir.
    Başa dön
    2. Telefonum güvenlik/kilit şifresi istiyor.
    Telefonunuz yetkisiz kullanıma karşı koruma olarak bir veya daha fazla şifreyle donatılmıştır. Telefonun kendisini koruyan güvenlik/kilit şifresinin SIM kartı koruyan PIN şifresinden farklı olduğunu not edin.

    Telefonunuz güvenlik veya kilit şifresi istiyorsa ve herhangi birini aktif hale getirmediyseniz, aşağıdakileri deneyin:
    • Geçerli güvenlik/kilit şifresini girin: 12345. Bunu sadece bir defa deneyin.
    Telefonunuz hala, güvenlik/kilit şifresi istiyorsa, incelenmek üzere en yakın Nokia servis noktasına götürün. Servis merkezi adreslerine, Onarım'ın altındaki menüden ulaşabilirsiniz.

    Not:
    • Bazı operatörler, telefonlarını sadece kendi markalarının SIM kartlarıyla çalışacak biçimde konfigüre etmektedir. Bu durumda, hatalı kodu üç veya daha fazla girdiğiniz takdirde, telefon daimi olarak kilitlenebilir. Böyle bir şey olursa, yardım için operatörünüze veya servis sağlayıcınıza danışın.
    • Bazen, hatalı şifreyi üç veya daha fazla defa girdiğinizde, telefon "uyuma konumuna" geçer ve 15 dakika boyunca başka girişi kabul etmez. Bu durumda, telefonu kapatın, tekrar açın ve 15 dakika boyunca atıl bir şekilde dokunmadan bir kenara bırakın, sonra tekrar deneyin ya da Nokia servis merkezine götürün.
    Başa dön

    3. Telefonum, "Geçersiz SIM kart" veya "SIM kart kabul edilmedi" mesajlarını gösteriyor.

    SIM (abone kimlik modülü) kartı telefonunuzun içinde şebeke bağlantısı kurmaya yarayan küçük bir karttır. SIM kart, operatörünüz veya servis sağlayıcınız tarafından verilir. Bunlar çoğu zaman SIM kart problemlerinde en iyi yardım kaynaklarıdır. Telefonunuz aşağıdaki durumlarda SIM kart hata mesajı gösterebilir:
    • SIM kart yerinden oynamış. Telefonunuzu yakın zamanda düşürmüş, çarpmış veya açmış iseniz, SIM kartınızı ayarlamanız gerekebilir. Kullanım kılavuzunuzdaki SIM kart kurulum talimatlarını izleyin.
    • PUK (Kişisel Blok Kaldırma Şifresi) kodu, birden fazla yanlış girilmiştir. Bu SIM kartı etkisiz hale getirebilir. Etkisizlik kalıcı gibi görünüyorsa, yeni bir SIM kart için operatörünüze veya servis sağlayıcınıza danışın.
    • Yakın zamanda servis sağlayıcınızı değiştirdiniz. Bu durumda, SIM kartınız veya telefonunuz önceki operatörünüz için konfigüre edilmiş olabilir ve yeniden konfigürasyon gerektirebilir. Veya telefonunuz farklı bir operatörün veya servis sağlayıcısının SIM kartıyla çalışmayacak şekilde konfigüre edilmiş olabilir. Yardım için mevcut operatörünüze veya servis sağlayıcınıza danışın.
    Yukarıdaki durumlardan hiçbiri mevcut değil ise ve bu hata mesajını almaya devam ediyorsanız, SIM kartınız hasar görmüş olabilir. SIM kartınızı test ettirmek ve/veya değiştirmek için operatörünüze veya servis sağlayıcınıza danışın. Veya alternatif olarak, telefonunuzu incelenmek üzene en yakın Nokia servis merkezine götürün. Onarım'ın altındaki menüden servis merkezi adreslerine ulaşabilirsiniz.



  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri