Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Protein İçecekleri Kas Büyümesini Hızlandırırmı kas geliştirmede yanlış inanışlar - kas büyütmek - kas kütlesinin artırılması - fazla proteinin zararları Kas büyütmek için proteine odaklanmak

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Protein İçecekleri Kas Büyümesini Hızlandırırmı

    Sponsorlu Bağlantılar




    Protein İçecekleri Kas Büyümesini Hızlandırırmı

    kas geliştirmede yanlış inanışlar - kas büyütmek - kas kütlesinin artırılması - fazla proteinin zararları
    Kas büyütmek için proteine odaklanmak yanlış olur. Protein vücut için önemli bir besin öğesidir. Ancak fazla alınan protein vücutta protein deposu bulunmadığı için yağa dönüşerek depo edilir.

    Ergenlik döneminden çıkıp yetişkinliğe geçiş yapan genç erkekler spor salonlarında daha geniş omuzlar, daha ince bir bel, taş gibi sert karın kasları hayali kurarken bazen kulaktan dolma bilgilerle hata yapabiliyor. Kas büyütmek için büyüme hormonu, kontrolsüz anabolik steroid kullanımı, protein tozları ve hapların bilinçsiz kullanımı oldukça tehlikeli. Kas büyütmek için sadece proteine odaklanmak yanlış olur. Protein vücut için önemli bir besin öğesidir. Ancak fazla alınan protein vücutta protein deposu bulunmadığı için yağa dönüşerek depo edilmektedir.

    Kas kütlesinin artırılması amaçlanırken günlük yenilen besinler ve dışarıdan alınan destek protein dengelenemez ise aşırı protein yağa dönüşür ve hiç istenmeyen bir durum gerçekleşir. Ayrıca fazla protein tüketimi sonucu dehidrasyon, böbrek ve karaciğere yük, idrarla kalsiyum atımında da artış olacağı unutulmamalıdır. Normal bireyde kg başına 1 gram protein yeterlidir. Kas büyütme çalışmalarında bu miktar 2 grama kadar çıkabilir.

    Sadece proteini artırmak çözüm olmaz
    Yiyeceklerle bu proteini sağlamak diyetin aynı anda yağ oranını da artıracağından zordur. Çünkü proteinli besinler genelde yağ içerir. Bu durumda dışarıdan destek alınabilir, ancak sadece protein yüklemek doğru olmaz karbonhidrat da artırılmalıdır.

    Günlük diyetin yüzde 60-65 kadar karbonhidrat içermesi sporcularda karaciğer glikojen deposu ve kas yapımı için önemlidir. Sadece protein artırmak çözüm olmaz. Gerçekte; kas yoğunluğu ve gücü, antrenmana uygun dengeli beslenmeyle gerçekleşir. Protein tozu kullanırken günlük beslenme ile uyumlu enerji hesaplanmalıdır.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Kemiğin Boyuna Büyümesini Sağlayan Yapı Nedir
  3. Ribozom Ve Protein Sentezi, Protein sentezi hakkında bilgi
  4. Protein Eksikliğinde Görülen Hastalıklar nelerdir, protein eksikliği hastalıkları
  5. Hangi besinlerde protein vardır, Protein kaynakları nelerdir?
  6. Protein Nasıl Saflaştırılır - Protein Nasıl Saflaştırılırması Hakkında Bilgiler - Protein
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri