Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarında etkili faktörler nelerdir Özet Türkiye'de internetten alışveriş yaygınlaşmaktadır. Ancak , Türkiye'deki tüketicilerin %88.4'ü henüz internetten hiç alışveriş yapmamıştır. Türkiye dışındaki

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarında etkili faktörler

    Sponsorlu Bağlantılar




    Tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarında etkili faktörler nelerdir

    Özet

    Türkiye'de internetten alışveriş yaygınlaşmaktadır. Ancak, Türkiye'deki tüketicilerin %88.4'ü henüz internetten hiç alışveriş yapmamıştır. Türkiye dışındaki ülkelerde, tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarıyla ilgili olarak yapılmış araştırmalarda, bazı kişisel faktörlerin tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarında etkili olduğu belirlenmiştir. Bu çalışmada, literatürde, tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumunda etkili olduğu belirtilen bazı faktörlerin, Türkiye'deki tüketiciler içinde geçerli olup olmadığı araştırılmıştır. Tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarında, internetten alışverişin avantajlarının, interneti etkin kullanabilmenin, internetten alışverişte güvenliğin, teknolojiyi etkin kullanabilmenin, internet kullanım yoğunluğunun ve inernetten alışveriş deneyiminin etkili olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Erkeklerin kadınlara göre, internetten alışveriş yapmış olanların yapmamış olanlara göre, internetten alışverişe karşı tutumlarının daha olumlu olduğu belirlenmiştir. Eğitim ve gelir değişkenlerinin de tüketicilerin internetten alışverişe karşı tutumlarında etkili olduğu sonucuna ulaşılmıştır.


    Özet (İngilizce)
    Although internet shopping increases tremendously in Turkey, about %88.4 of consumers in Turkey never shopped online. Research done on the attitudes of consumers towards online shopping in countries other than Turkey found that there are consumer trait factors that affect the attitudes of consumers towards online shopping. The main objective of this research is to find out whether these factors play an important role or not on the attitudes of consumers towards online shopping in Turkey. Results show that advantages of internet shopping, being able to use internet, internet security, internet usage, internet shopping experience are important factors on attitudes of consumer towards online shopping. In addition, attitudes of males towards online shopping are more positive than female counterparts. The attitudes of experienced online shoppers are more positive than attitudes of inexperienced consumers. Finally, it has been concluded that education level, and income level are also important factors that affect attitudes of consumers towards online shopping.

    Kaynak: http://www.iif.com.tr/index.php/iif/....2009.278.3966


    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Meslek seçiminde etkili olan faktörler
  3. heyelan oluşumunda etkili olan faktörler
  4. Konut Tipinde Etkili Faktörler
  5. Tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörler
  6. Türkiye’de Nüfusun Farklı Dağılışında Etkili Olan Faktörler, Türkiye’de nüfusu
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri